Tuesday, July 7, 2009

Ayoyoyo

Aduss....
Kat area umah aku, da 5 kes pecahhh rumahhh.. adusss.. risauuu lak aku jadinyer... lagi2 la malam... aku jadi cam takuttt lak.. ye ar.. aku duk sorang je kat umah.. umah lak, pagar tinggi (pagar zink burukkkk jer... umah lamer2... zaman dulu2...) dah ar umah tu tinggi.. so kadang2 kalo balik malam, takut gak ler kot2 ader si pencuri kt bawah umah tu... adusss... umah aku tu, old wooden house, so, maner la ade grill ke ape ker... selak cam tuuu jer... hmmmm... time malam jer, aku jadi risauu semacam jer.. aduss... tiap2 malam, bertawakal jer la.. kadang2 aku ajak gk member datang teman tido umah aku.. takuttt dowhhh..... hmmm... naperr la pencuri ni perlu wujud.. kan?? ehekkzzz... soalan yg xpatut dtanya. kan? hakhakhakhak... ok lah.. aku nk stat wat keje.. hakhakhakhak.. kat ofce nie... kul8.30.. sempat lagi aku tulih blog..! wakakakakaka... ala... 5 minit jer.. wokess... see ya..!

No comments:

Post a Comment